lszlachta jaki masz przebieg ? jeździsz po mieście czy trasa ? ( w mieście raczej ten motor spali więcej niż 8,5) ale że wogóle nie bierze oleju to jestem zdziwiony, wszystkie nowe auta z turbo z którymi mialem styczność brały lekko olej, od wymiany do wymiany było to koło litra lub 2 litrów
W tym momencie 59000km. A spalanie to trasa 70, miasto 30. Gdyby odwrócić proporcje mialbys na moje oko ok. 10,5. Na krótkich odcinkach tylko w mieście ok 12l/100km.A jeśli chodzi o olej to akurat w moim przypadku sprawdzam regularnie i jeszcze nie dolewałem miedzy wymianami. wymieniałem do tej pory dwa razy-pierwszy po zakupie i drugi teraz niedawno.
Czyli czym chata bogata ale gdyby teoretycznie zaczac ustalac budzet na.zakup sII i chcac sobie dac komfoort na 6 lat przy rocznym naalocie 20 tys ..... jaki motor wybierac konkretnie i jaki silnik przy zalozeniu ze 3/4 rocznie to miasto / taka zagadka
macherstudio, tzn wiesz, masz b5 1.8t z lpg tego co pamiętam. W SII odpowiednika tego silnika pod gaz nie znajdziesz i myślę, że spalanie będzie Cię drażniło w tsi po mieście, po przesiadce z takiego czegoś (pomijam problemy olejowe, jak trafisz w jakiś felerny rocznik itp). Więc pewnie diesel, ale skolei krótkie dystanse nie będą dla niego za dobre....więc w SII nie ma odpowiedniego rozwiązania typowo na miasto, dla kogoś kto lata na lpg aktualnie.skolei 1.4 tsi caxa....rozrząd?....chyba, że potem poprawili coś...to może 1.4 tsi na miasto byłby odpowiedni for U, jak delikatnie jeździsz
może poprostu poszukaj czegoś innego - bo osobiście uważam, że silnikowo i patrząc na Twój aktualny wóz (i przyzwyczajenia z tego wynikające) nic nie pasuje....
a jak lejesz na spalanie, to kupuj 3.6, rób wydech i się ciesz dźwiękiem chociaż, które żadne tsi w 4 garnkach nie uzyska:
Ja mam swoją CCZA od 3 lat i o. 55.000km. Ponad 47.000km zrobiłem na seryjnej turbinie i mocy 272KM/390NM. Oleju dolewałem 1l na 15.000km, więc jak widać tylko do dolewki. Prawie 7000km zrobiłem juz na turbinie K04 i oleju jeszcze nie musiałem dolewać. Aktualny przebieg samochodu to 196.000km. Spalanie miasto krótkie trasy 9-10l; trasa 7-9l; tor 13,8l. Szczerze to nie wyobrażam sobie na dzień dzisiejszy lepszego silnika.
Maicroft, vie taka instalka lpg do 3.6? bo faktycznie 4 łapy, fajnie brzmi, może głupim pomysłem wcale nie jest. wersje na wypasie konkretnym są przeważnie te 3.6 - platinum. silnik wyżyłowany nie jest, raczej powinien pożyć. np:
macherstudio, tzn wiesz, masz b5 1.8t z lpg tego co pamiętam. W SII odpowiednika tego silnika pod gaz nie znajdziesz i myślę, że spalanie będzie Cię drażniło w tsi po mieście, po przesiadce z takiego czegoś (pomijam problemy olejowe, jak trafisz w jakiś felerny rocznik itp). Więc pewnie diesel, ale skolei krótkie dystanse nie będą dla niego za dobre....więc w SII nie ma odpowiedniego rozwiązania typowo na miasto, dla kogoś kto lata na lpg aktualnie.skolei 1.4 tsi caxa....rozrząd?....chyba, że potem poprawili coś...to może 1.4 tsi na miasto byłby odpowiedni for U, jak delikatnie jeździsz
może poprostu poszukaj czegoś innego - bo osobiście uważam, że silnikowo i patrząc na Twój aktualny wóz (i przyzwyczajenia z tego wynikające) nic nie pasuje....
a jak lejesz na spalanie, to kupuj 3.6, rób wydech i się ciesz dźwiękiem chociaż, które żadne tsi w 4 garnkach nie uzyska:
Faktycznie wnioski o jakich piszesz w swoim poście są "brutalne" dla mnie ale analiza prowadzi mnie do takiego samego wniosku, swoją drogą wizja poszukiwania wozu przyprawia mnie już o ciarki, i naprawdę nie chcę po raz kolejny super wozu oddawać jakim obecnie jest paasat b5 - więc spokojnie będę myślał, co z tym fantem zrobić, bo SII bardzo mi się "podoba". 1,4TSI miałem w OIIFL i odpowiadał mi ten motor.
macherstudio, daj znaka jak będziesz się Passata pozbywać.
Nie ma spr. teraz jednak skupiam się nad przygotowaniem planu bo coraz bardziej SuperB odjeżdża ode mnie .... 3,6 + lpg i zaczynam patrzeć na OIIFL 1,8TSI ale czas pokarze czy w ogóle dojdzie do zmiany. Bo jednak B5 jak narazie pobił wszystko a po zmianie siedzeń jeździ się bajecznie
Sam się zastanawiam co kupić po O3 1.8 TSI i żeby nie było rozważam powrót do 1.6MPI.
Śmiechy śmiechami ale przez ostatnie 4 miesiące jazdy po Wrocławiu średnia prędkość z dojazdów do pracy wyszła mi 19km/h. I nawet nie chodzi o spalanie bo to w tym silniku utzrymuje się w mieście w granicach 9-11l, ale o fakt że w takich warunkach równie dobrze mógłbym jeździć na wstecznym i większej różnicy bym nie poczuł
Komentarz